POLITYKA OCHRONY PRYWATNOŚCI

– KLAUZULE INFORMACYJNE Z ZAKRESU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA I INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

3. ZAKRES DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

4. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

5. KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENT - KONTRAHENT

6.KLAUZULA INFORMACYJNA PRACOWNIKÓW KLIENTA/ KONTRAHENTA/ ZARZĄDU/ WSPÓLNIKÓW/ PEŁNOMOCNIKÓW KONTRAHENTÓW

7. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA ZLECENIOBIORCÓW

8. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ Z ADMINISTRATOREM W DRODZE KORESPONDENCJI E-MAILOWEJ I LISTOWNEJ

9. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ Z ADMINISTRATOREM TELEFONICZNIE (NAGRYWANIE ROZMÓW)

10. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA ODBIORCÓW INFORMACJI HANDLOWYCH

11. PRAWA PODMIOTU DANYCH ZWIĄZANE Z OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH

12. INFORMACJE O PLIKACH COOKIES

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1st Niniejsza Polityka zawiera klauzule informacyjne o przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora danych - KANEX Spółkę z o.o. ul. Zdrojowa 22, 16-001 Kleosin.

2nd Dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie w celach i sposób opisany w niniejszej Polityce. Polityka ochrony danych osobowych stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego przez KANEX Spółkę z o.o. w rozumieniu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”.

3rd Poniżej podajemy informacje na temat tego, jakie dane osobowe zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy. Zawsze informujemy, w jakim konkretnym celu przetwarzamy dane oraz jakie prawa przysługują podmiotom danych.

4th Na użytek niniejszej Polityki poniżej wskazane definicje oznaczają:

a) „Kandydat” -  oznacza osobę fizyczną biorącą lub zamierzającą wziąć udział w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Administratora bądź w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora lub która wyraziła w przeszłości zgodę na przechowywanie jej danych osobowych w bazie kandydatów,   

b) „Podmiot danych” - oznacza podmiot – osobę fizyczną, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora,

c) „Organ nadzorczy” - oznacza Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

d) „RODO” - oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

5. Administrator nie dokonuje transferu danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

6. Dane osobowe nie są profilowane, chyba że zostało to wyraźnie wskazane poniżej.

 

2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA I INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

 

1. Administratorem danych osobowych jest KANEX Spółka z o.o. ul. Zdrojowa 22, 16-001 Kleosin, zwana dalej „Administratorem”. 

2. W każdej chwili można skontaktować się z Administratorem w sprawach ochrony danych osobowych, sposobu ich przetwarzania przez Administratora, w sprawach uwag odnośnie tej Polityki lub w celu skorzystania z przysługujących podmiotom danych praw dotyczących ich danych osobowych przetwarzanych przez KANEX Spółkę z o.o., w następujący sposób:

a) za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej: https://kanex.com.pl/PL/kontakt.html

b) tradycyjną pocztą na adres Administratora danych: ul. Zdrojowa 22, 16-001 Kleosin

c) za pośrednictwem e-maila: inspektor@kanex.com.pl

3. Inspektorem ochrony danych w KANEX Spółka z o.o. jest Agnieszka Kondel. Z Inspektorem ochrony danych można skontaktować się pod adresem e-mail: inspektor@kanex.com.pl

 

3. ZAKRES DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

1. Przez „dane osobowe” rozumieć należy informacje odnoszące się do zidentyfikowanej bądź możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej. Zaliczają się do nich następujące informacje: adres IP, forma zwracania się, imię i nazwisko, adres, adres mailowy, numer telefonu.

2. Spółka KANEX Sp. z o.o. przetwarza następujące dane osobowe:

a) Kandydatów do Pracy,

b) Klientów, Kontrahentów, a także dane ich pracowników/ współpracowników/ pełnomocników/ prokurentów/członków zarządu, osoby działając w imieniu kontrahentów i partnerów handlowych – w tym w zakresie: imię i nazwisko, adres email, stanowisko, numer telefonu, dane firmy którą reprezentuje,

c) Pracowników i współpracowników KANEX Sp. z o.o.,

d) Osób, które wyraziły zgodę na komunikację marketingową, wysyłkę newslettera, osób kontaktujących się ze Spółką telefonicznie lub w drodze korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej.

 

4. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

1. Przesłanie do Administratora danych osobowych CV, w tym w zakresie szerszym niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego, niezależnie od preferowanej podstawy prawnej zatrudnienia. Administrator wykonuje czynności na danych osobowych z chwilą udostępnienia danych Kandydatów, co odbywa się zawsze na mocy uprzedniej zgody podmiotu danych (Kandydata).

2. Dane osobowe pozyskane w toku procesu rekrutacji będą przetwarzane:

a) w przypadku rekrutacji zmierzającej do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem rekrutacji, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust.1 lit. b i c RODO w związku z przepisami Kodeksu pracy),

b) w przypadku rekrutacji zmierzającej do zatrudnienia w oparciu o umowę cywilnoprawną – podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest podjęcie działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

c) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w tym dodania do bazy kandydatów w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

d) w celu selekcji kandydatów, weryfikacji posiadanych kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest weryfikacja kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy,

e) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. Odbiorcą danych są podmioty świadczące usługi rekrutacyjne na rzecz Administratora i inne usługi wspierające tj. dostawcy systemów informatycznych i usług IT [hosting poczty i systemy bazodanowe], operatorzy pocztowi i kurierzy.

4. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji i wyboru kandydata lub kandydatów przez Administratora, a w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż 4 lata. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.

5. Zgody, o których mowa w punkcie powyżej można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administrator prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.

6. Podmiotom danych przysługują prawa wskazane w PKT 11 niniejszej Polityki.

7. Podanie danych w zakresie określonym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest wymagane:

a) w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę – przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia kandydatury w procesie rekrutacyjnym,

b) w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowę cywilnoprawną – przez Administratora. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia kandydatury w procesie rekrutacyjnym,

c)  podanie innych danych jest dobrowolne.

8. Dane osobowe Kandydatów mogą być profilowane [ale nie jest stosowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji] w celu wyselekcjonowania kandydatury zgodnej z wymaganiami Klienta Administratora po kątem: wykształcenia, umiejętności oraz oczekiwanych wymagań finansowych lub warunków pracy.

 

5. KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENT - KONTRAHENT

1. Dane osobowe będą chronione i przetwarzane w celu:

a) wykonania umów, których stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. Klient lub Kontrahent, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

b) marketingu własnych produktów lub usług spółki (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - jeżeli wyrażono zgodę na przetwarzanie danych w tym celu lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, bowiem naszym prawnie uzasadnionym interesem jest informowanie o naszej ofercie handlowej,

c) realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, na który podmiot danych wyraził zgodę, z systematyczną kontrolą oceny ich przydatności. W szczególności będą one przetwarzane przez okres trwania umowy, lecz nie dłużej niż do zakończenia jej obowiązywania. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym przepisami prawa podatkowego i o rachunkowości. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są w celu kierowania do podmiotów danych treści marketingowych, będą one przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu względem takiego przetwarzania.

4. Odbiorcą danych osobowych będą: przewoźnicy realizujący przesyłki/dostawy na zlecenie spółki, banki pośredniczące w płatnościach, wybrane podmioty wspomagające obsługę kampanii marketingowych i promocję ofert, gdy wyrażono zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych, w tym informacji o aktualnej ofercie spółki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT spółki, podmioty świadczące na rzecz spółki usługi niezbędne do wykonania zawieranej z podmiotem danych umowy w tym usługi prawne, operatorzy pocztowi i kurierzy.

5. Podmiotom danych przysługują prawa wskazane w PKT 11 niniejszej Polityki.

6. Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celu kierowania treści marketingowych. Ponadto względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesów spółki przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z ich szczególną sytuacją.

7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – udzieloną zgodę powyżej można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administrator prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.

8. Podanie danych osobowych jest niezbędne dla realizacji umowy zawieranej z Klientem, a w pozostałym zakresie dobrowolne.

 

6. KLAUZULA INFORMACYJNA PRACOWNICY KLIENTA/KONTRAHENTA/ZARZĄD/ WSPÓLNICY/PEŁNOMOCNICY

1. Dane osobowe zostały udostępnione Administratorowi przez naszego kontrahenta, którego podmiot danych jest reprezentantem/ pracownikiem/współpracownikiem lub pozyskane zostały z rejestrów publicznych (np. rejestry przedsiębiorców, sądowe KRS/CEIDG) w związku z wykonywaniem przez Administratora umowy handlowej łączącej Administratora oraz podmiot, który podmiot danych reprezentuje/ których jest pracownikiem/współpracownikiem. Będziemy przetwarzali następujące kategorie danych osobowych:

a) w przypadku osób reprezentujących: imię/imiona i nazwisko, funkcja w organie reprezentującym, stanowisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane identyfikacyjne,

b) w przypadku pozostałych osób: imię/imiona i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, stanowisko, dane identyfikacyjne.

2. Administrator będzie przetwarzać dane osobowe, gdy jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f RODO - za które Administrator uznaje: zawarcie i wykonywanie umowy handlowej łączącej Spółkę oraz podmiot, który reprezentuje/którego jest pracownikiem/współpracownikiem podmiot danych, a ponadto ustalanie, dochodzenie i obronę przed roszczeniami.

3. Odbiorcą danych osobowych będą: przewoźnicy realizujący przesyłki/dostawy na zlecenie spółki, banki pośredniczące w płatnościach, wybrane podmioty wspomagające obsługę kampanii marketingowych i promocję ofert, gdy wyrażono zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych w tym o aktualnej ofercie spółki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT spółki, podmioty świadczące na rzecz spółki usługi niezbędne do wykonania zawieranej umowy w tym usługi prawne, operatorzy pocztowi i kurierzy.

4. Podmiotom danych przysługują prawa wskazane w PKT 11 niniejszej Polityki.

5. Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych - względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesów spółki przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją podmiotu danych.

6. Podanie danych osobowych jest niezbędne dla realizacji umowy zawieranej z Klientem, a w pozostałym zakresie dobrowolne.

 

7.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA ZLECENIOBIORCÓW

1. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

a) wykonania umów, których stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zleceniobiorca/zleceniodawca, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

b) wykonania obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, przepisów ubezpieczeniowych, podatkowych - w tym zakresie podstawą prawną jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze art. 6 ust. 1 lit c RODO),

c) ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. Odbiorcą danych będą: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora tj. dostawcy systemów informatycznych i usług IT, operatorzy pocztowi i kurierzy, banki w zakresie wypłaty wynagrodzeń, podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, podmioty świadczące na rzecz spółki usługi niezbędne do wykonania zawieranej umowy, w tym usługi prawne.

4. Dane będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu co do zasady nie dłużej niż przez 6 lat. Okres przetwarzania może każdorazowo zostać wydłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych jest niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa np. z zakresu archiwizacji dokumentacji.

5. Podmiotom danych przysługują prawa wskazane w PKT 11 Polityki.

6. Względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesie spółki podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją podmiotu danych.

7. Podanie danych jest wymogiem umownym.  Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości zawarcia umowy.

8. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ Z ADMINISTRATOREM

1. Dane będą przetwarzane w celu obsługi zapytania/korespondencji - udzielenia odpowiedzi na pytania, bowiem prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest obsługa zapytań i korespondencji, ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

2. Odbiorcą danych będą: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora tj. dostawcy systemów informatycznych i usług IT [hosting poczty i systemy bazodanowe], usługi prawne, operatorzy pocztowi i kurierzy, podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa.

3. Dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia korespondencji, a po jej zakończeniu co do zasady nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń. Okres przetwarzania może każdorazowo zostać wydłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych jest niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa np. z zakresu archiwizacji dokumentacji.

4. Podmiotom danych przysługują prawa wskazane w PKT 11 Polityki.

5. Względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesów spółki podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją podmiotu danych.

6. Podanie danych jest wymogiem umownym.  Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości zawarcia umowy.

 

9. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ Z ADMINISTRATOREM TELEFONICZNIE (NAGRYWANIE ROZMÓW)

1. Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi zapytania/rozmowy telefonicznej - udzielenia odpowiedzi; dane osobowe przetwarzane będą również w celu monitorowania jakości obsługi Interesanta przez Administratora, zabezpieczenia interesu prawnego osoby, której dane osobowe zostaną zarejestrowane w systemie nagrywania rozmów telefonicznych i interesu prawnego Administratora.

2. Dane przetwarzane będą na podstawie zgody – tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

3. Odbiorcą danych będą: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora tj. dostawcy systemów informatycznych i usług IT, dostawca usług telekomunikacyjnych, usługi prawne, operatorzy pocztowi i kurierzy, podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa.

4. Dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia rozmów, a po ich zakończeniu - nie dłużej niż przez 12 miesięcy. Okres przetwarzania może każdorazowo zostać wydłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych jest niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa np. z zakresu archiwizacji dokumentacji.

5. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – udzieloną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Prosimy o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.

6. Podmiotom danych przysługują prawa wskazane w PKT 11 Polityki.

7. Podanie danych jest dobrowolne.

 

10. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA ODBIORCÓW INFORMACJI HANDLOWYCH/ INFORMACJI MARKETINGOWYCH

1. Dane osobowe będą przetwarzane:

a) w celu wysyłania informacji marketingowych na podstawie wyrażonej zgody -  art. 6 ust 1 lit a) RODO, w celu marketingu własnych produktów lub usług spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) –  gdzie naszym prawnie uzasadnionym interesem jest informowanie o naszej ofercie handlowej.

2. Odbiorcą danych będą: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora tj. dostawcy systemów informatycznych i usług IT [hosting poczty i systemy bazodanowe, email-marketing, agencje marketingowe], podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, usługi prawne, operatorzy pocztowi i kurierzy, podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa.

3. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody, weryfikując okresowo przydatność tych danych. Okres przetwarzania może każdorazowo zostać wydłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych jest niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.

4. Podmiotom danych przysługują prawa wskazane w PKT 11 Polityki.

5. Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celu kierowania treści marketingowych. Ponadto względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesie spółki  przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją podmiotu danych.

6. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, udzieloną zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administrator prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.

7.  Profilowanie - na podstawie przekazanych danych osobowych dokonujemy profilowania, czyli automatycznej oceny niektórych czynników osobowych.Dokonujemy profilowania, aby lepiej poznać zainteresowania i potrzeby dotyczące oferowanych przez nas produktów i usług. Na podstawie profilu będziemy wysyłać informacje dopasowane do preferencji w zakresie m.in. dopasowania tematyki wysyłanych treści i materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, oferowania produktów, badania rynku i opinii publicznej, dokonywania pomiarów, które pozwolą nam udoskonalać nasze usługi.Do profilowania wykorzystujemy następujące dane: imię, nazwisko, wiek, płeć, język, data urodzenia, miejscowość, rodzaj wykupionego produktu, źródło pozyskania danych.

8. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do podjęcia kontaktu ze strony Administratora w celach opisanych w punkcie 2 powyżej.

 

11. PRAWA PODMIOTU DANYCH ZWIĄZANE Z OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH

1. W przypadku dochodzenia Państwa praw, prosimy o kierowanie korespondencji na adres podany w pkt. 2. email lub poprzez formularz kontaktowy. Prosimy jednocześnie o przesłanie wszelkich niezbędnych informacji, które pozwolą nam na Państwa jednoznaczną identyfikację.

2. Przysługuje Państwu prawo:  

a) dostępu do treści danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii

b) żądania sprostowania,

c) usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),  

d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,  

e) prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora, jeżeli przetwarzanie oparte jest o umowę [art. 6 ust 1 lit b RODO]  albo o zgodę [art. 6 ust. 1 lit. a RODO],

f) prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych, w szczególności wobec marketingu bezpośredniego opartego na moc art. 6 ust 1 lit f RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych dla celów opartych na art. 6 ust 1 lit f RODO z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją,

g) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

h) cofnięcia zgody, co może nastąpić w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonane przed jej wycofaniem. Zgody mogą zostać przez nich w każdej chwili odwołane, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

3rd W celu realizacji ww. praw należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: inspektor@kanex.com.pl, ewentualnie w drodze kontaktu ze spółką  za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej: https://kanex.com.pl/PL/kontakt.html  lub tradycyjną pocztą na adres Administratora danych: ul. Zdrojowa 22, 16-001 Kleosin.

4th W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych następuje z naruszeniem obowiązujących przepisów, każdemu podmiotowi danych przysługuje prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego. W tym celu, mogą się Państwo zwrócić do urzędu ochrony danych osobowych, który jest właściwy ze względu na Państwa miejsce zamieszkania. Mogą się Państwo zwrócić również do urzędu ochrony danych osobowych, który jest właściwy miejscowo dla naszej Spółki. Dane kontaktowe znajdą Państwo poniżej:

Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2  00-193 Warszawa, kancelaria@uodo.gov.pl

12. INFORMACJE O PLIKACH COOKIES

Odwiedziny niniejszego serwisu internetowego, przy ustawieniu przeglądarki internetowej urządzenia, z którego przeglądana jest witryna, zezwalającym na wykorzystanie plików cookie – są równoznaczne z wyrażeniem zgody użytkownika na wykorzystywanie takich plików.

Pliki cookie wykorzystywane są przez KANEX Sp. z o.o. do optymalizacji funkcjonowania witryny oraz do celów analizy statystycznej. W witrynie używane są pliki cookie: Google Analitics – witryna korzysta z usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. Do tego celu używane są plików cookie. Więcej o prywatności w korzystaniu z Google Analytics znajduje się pod poniższym linkiem:

Google.com

Cookie związane z daną sesją – wykorzystywane są wyłącznie w celu poprawienia funkcjonalności witryny.

Pliki cookie związane z daną sesją wygasają (są usuwane) w momencie zamknięcia przeglądarki przez użytkownika.

Pliki cookie Google Analitics wygasają z reguły najpóźniej po 6 miesiącach od ostatniej wizyty.

Użytkownik w każdej chwili może usunąć pliki cookie korzystając z funkcji dostępnych w wykorzystywanej przeglądarce internetowej lub posiadanym systemie operacyjnym.

Decyzja o tym, czy pliki cookie zostaną zapisane w urządzeniu należy wyłącznie do osoby odwiedzjącej witrynę.

Pliki cookie można zablokować i nimi zarządzać (w szczególności usunąć) poprzez ustawienia wykorzystywanej przeglądarki – zwykle w ustawieniach dotyczących prywatności – więcej informacji na ten temat można znaleźć w dokumentacji wykorzystywanej przeglądarki.

Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na działanie narzędzi Google Analitics, może skorzystać z oficjalnego dodatku do wykorzystywanej przeglądarki dostępnego pod adresem: Dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics

Należy pamiętać, że w przypadku wyłączenia plików cookie korzystanie z pełnej funkcjonalności witryny może okazać się niemożliwe lub znacznie utrudnione.

Wszelkie zmiany w Polityce Ochrony Prywatności dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz plików cookie - zostaną opublikowane na niniejszej stronie internetowej